maandag 24 november 2014

Zoekertje: Wie kan me helpen?

Voor de oudste dochter had ik (zoals jullie in vorig bericht konden zien) de Julia sweater in de tricotstof Birds & Flowers gemaakt. De jongste dochter had ook graag zo een exemplaar gehad maar bij het knippen gisterenavond merkte ik dat ik net niet voldoende heb om nog het achterpand uit te knippen... Deze morgen ben ik onmiddellijk een zoektocht gestart om ergens nog deze prachtige stof te bemachtigen maar helaas is ze nergens meer voorradig.

Is er iemand die nog een half metertje liggen heeft en het niet meer nodig heeft? Uiteraard zal ik jullie vergoeden.

Alvast heel erg bedankt!

Lies

6 opmerkingen:

  1. Ooh, ik wou dat ik je kon helpen. Probeer anders eens in een facebookgroep, daar wordt meestal snel op gereageerd. Veel succes met je zoektocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm vorige week nog bij Sjiekebiele (http://www.sjiekebiele.be/stoffen/blossom-592.html) zien staan, maar van 't weekend was er wel De Vitrine... Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Daar hebben ze de stof idd nog op voorraad! You made my day!

      Verwijderen
  3. Het stofje staat nog op de webshop van Liesellove.
    http://www.liesellove.be/Digitale-Druk-Tricot-Flower-birds-
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stof staat nog op site bij liesellove maar is niet meer voorradig. Toch bedankt hoor!

      Verwijderen