zondag 27 juli 2014

vervolg geboortecadeautjes

Voor de vakantie gaf ik al aan dat er een hele reeks geboortecadeautjes op het programma staan. Ja, het is werkelijk babyboom in onze kennissen- en vriendenkring en het ziet ernaar uit dat hier nog niet onmiddellijk een einde zal aan komen nadat vorige maand 4 vriendinnen lieten weten dat ze nog dit jaar een baby'tje verwachten. De stikmachine zal dus volop moeten draaien. 

Toen ik het geboortekaartje van Kobe zag, wist ik dat ik ooit eens ergens een stofje gezien had met een gelijkaardig brommertje. Bijgevolg werd het hele net afgeschuimd maar helaas kon ik het nergens terugvinden. Enkele dagen later maakte ik mijn wekelijkse favoriete tussenstop op de weg van school naar huis bij Veritas. Daar viel mijn oog op een stofje met identiek hetzelfde brommertje van op het kaartje. Een kleine vreugdekreet volgde! 


Voor de tweede maal werd de theo van zonen 09 in elkaar gezet. Wat een leuk patroon is dit toch. Het zal zeker niet bij deze twee keer blijven.


Er werd ook nog een rugzakje gemaakt volgens mijn vertrouwde handleiding (die je bovenaan mijn blog kan vinden). Het rugzakje werd opgefleurd met een brommertje en de naam in flockfolie.


De kleine Kobe zal nog even geduld moeten oefenen vooraleer hij het hemdje zal kunnen dragen en zijn rugzakje zal kunnen vullen om te gaan turnen, logeren of op schoolreis te gaan, maar ik hoop dat hij hier ooit veel plezier mag aan beleven!


5 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Je zal zeker veel succes hebben met het cadeautje! En wat leuk, zo'n rugzakje! Ik ga zeker eens met de handleiding aan de slag, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, zo knap!
    eigenlijk wel een goed idee om al cadeautjes te maken voor wanneer die babytjes groter zijn, zo blijven de ouders er ook plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, wat een toeval dat je dat stofje herkende en vervolgens ook nog vond! Erg mooi, wat zullen ze hier blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Past perfect bij het kaartje! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen